niedziela, 2 stycznia 2011

Back to school

Jutro do szkoły. I koniec dwutygodniowej beztroski. Eh..muszę się trzymać i przetrwać ten miesiąc.
Jednak z drugiej strony cieszę się jutrzejszym powrotem do szkoły ponieważ spotkam moje przyajciółki i koleżanki, w końcu moja paczka jest dla mnie najważniejsza ! :)
Dzisiejsze zdjęcia wyszły dość marnie, nie wiem czemu. Set zwyczajny i wygodny. Tak jak lubię.
To na tyle. Trzymajcie się kochani i do wszystkich pilnych uczniów: GŁOWA DO GÓRY ! :)

sweter: vintage, koszulka: rockshop, marmurki: zebra, trampki: atmosphere, torba: sh, zegarek (z komunii ^^)



Pytania zadawajcie na moim formspringu. Odpowiem na wszystkie <3

7 komentarzy:

Agnee pisze...

Prześwietną masz tą koszulkę!:)

marykate pisze...

Metallica : ) torebka b.fajna !

Anonimowy pisze...

Koszulka świetna ! Można wiedzieć na jakiej dokładnie stronie ją zakupiłaś ? :)

Ala

Memento mori pisze...

Anonimowy 02:23

Dziękuję. Kupiłam ją na stronie
http://rockmetalshop.pl

:)

Anonimowy pisze...

Dzięki :)

Memento mori pisze...

Po to tutaj jestem :P

Innocence pisze...

Twoja koszulka jest super. Ja też powinnam zacząć stawiać na wygodę zamiast wstawać 20 min wcześniej i szykować się do szkoły.

+ Dzięki za podanie strony, zamówię sobie jakąś koszulkę bo są naprawdę fajne :)