czwartek, 9 grudnia 2010

Christmas tree

Jutro w końcu ubieram choinkę ! :) To w świętach cieszy mnie najbardziej. Gorzej jest gdy nadchodzi pora by ją rozebrać.Ale żyję chwilą i cieszę się każdym kolejnym dniem. W poniedziałek jadę po mój prezent choinkowy. Po długich próbach przekonywania i błagania rodzice w końcu kupią mi wymarzony aparat !
Canon Rebel będzie w końcu mój.Wszystkie pytania zadawać TUTAJ
PS. Przepraszam za mój nieład we włosach.
PS.2 Jutro zdjęcia mojego pokoju i garderoby.

A oto dzisiejszy set :
sweter: h&m, tunika: vintage, leginsy: no name, kowbojki: no name



11 komentarzy:

Agnee pisze...

Tunika i sweterek - urocze!:) Szczególnie te wielkie guziki w sweterku.
U mnie to zależy jaki dział w biologii. Ten z którego teraz będę miała test, jest nawet ok. ;)

Poppy Miau pisze...

`ha ha ;]]
a co cie tak długo nie było ?. ;]]

Poppy Miau pisze...

`ha ha ;DD
wiem, jestem zajebista, taka jak ty <33

Agnee pisze...

Moją ukochaną dziedziną jest dietetyka.;d W gim biologii jakoś nie lubiłam. Dopiero w lo mi się spodobała. ;) Może to też ze względu na nauczyciela.

BECKY MAY pisze...

thank you for the lovely comment. i <3 this dress - i'm kind of a floral dress freak

BM

thebohemiangoods.blogspot.com

x

ROODZYNEEK pisze...

Dodaje sie i licze na to samo ;]
Sliczny strój!

the ineffable soul pisze...

pretty cardie and dress :) x

Jennie from the Blog pisze...

you look cuteee!

Nikola pisze...

dodaję, a jak;)

♥ rachell ♥ pisze...

Super wyglądasz ! Świetna tunika . Już choinka ;o Ja to 22 grudnia dopiero , bo tak to się szybko nudzi . :)

Nikola pisze...

No dzięki, dzięki