niedziela, 19 grudnia 2010

:P

W dzisiejszym poście postanowiłam wam się przedstawić :) Zacznę od początku:
Żaneta, lat 15. Na świat przyszłam 20 lipca 1995 r.Alergiczka. Mam 2 najlepsze przyjaciółki i kochanego chłopaka. Nienawidzę czekolady!
Moje główne zainteresowana to moda, fotografia i II wojna światowa. Dziejami ludobójstwa interesuję się odkąd pamiętam. W przyszłości planuję pracować w muzeum Oświęcimskim. Na ten cel edukuję się już od dwóch lat. Przeczytałam dziesiątki książek, jeśli nawet nie setki:P.
Odnośnie mojego gustu muzycznego i filmowego to powiem że jest różnie. Co do muzyki to uwielbiam Madonnę i wielu wykonawców starszych czasów. Budka Suflera, Czerwone gitary, Marek Grechuta itp.
Filmy- tylko i jedynie psychologiczne, dobre horrory i dramaty wojenne. Gardzę komediami i filmami romantycznymi. Nie lubię seriali.
Moje największe marzenie - wakacje w Tokyo.

KILKA ZDJĘĆ:


Kawałek mojej ściany

Kawałek mojej szafy :P

Moje okulary..zapomniałam wspomnieć że jestem dalekowidzem ^^

I dzisiejszy set:
marynarka: kappahl, spódniczka: h and m, bokserka: new look

7 komentarzy:

dorqu pisze...

Nie lubisz czekolady? Uwielbiam czytać, jaka polecasz książkę?

Agnee pisze...

A ja właśnie nie potrafię przetrawić wojen, II też się tam zalicza. Jakoś nudzi mnie ten temat. xD
Świetna marynarka i spódniczka!:)

Poppy Miau pisze...

`marek grechuta, ubóstwiam <3333
"nie lubie czekolady" !?. O_o
boshhh, myslałam, że nie ma takiej osoby w całej galaktyce, a tu sie jedna znalazła ;DD

Danielle Vasconcelos pisze...

beautiful pictures!
so lovely ♥

kisses;
/FASHION BOWIE

dorqu pisze...

Psychologiczne to mój klimat :p Albo historyczne ;]

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne okulary. Mam bardzo podobne. Ale patrząc na ciebie myślę że ładnie było by ci w dużych nerdach :)

Memento mori pisze...

ANONIMOWY
Przymierzałam nerdy ale były mi za duże.:)